ZuFlow - Žiadanky - Preprava, Dovolenky, Služby, Dochádzka

Info o aplikácii - ZuFlow: modul zapozicky


Postup spracovania žiadanky

Kroky žiadanky:

  • Nová - pracovník zadá svoju žiadanku na prepravu,
  • Schválenie - vedúci pracovník schváli, prípadne zamietne žiadanku,
  • Neschvalena - po zamietnuti vedúcim pracovníkom
  • Zrušená - zrušenie jazdy autodopravou, (nie je voľné auto,...)
  • Storno - stornovaná žiadanky

Podstavy žiadanku v každom kroku:

  • first - žiadanka bola posunutá do ďalšieho spracovania, v danom kroku ju ešte nikto neotvoril ani needitoval, nasledujúci podstav (open, edit)
  • open - už otvorená žiadanka oprávneným užívateľom, nasledujúci podstav (edit)
  • edit - žiadanka už bola editovaná v danom kroku, nasledujúci podstav (sign) alebo možnosť možne posunúť na ďalšie spracovanie (Schválenie,Doprava)
  • sign - podpísana žiadanka, možne posunúť na ďalšie spracovanie (Schválenie,Doprava)

Možnosť práce so žiadankou:

  • Zobraz - zobraziť žiadanku
  • Oprav - editácia žiadanky
  • Vymaž - vymazanie žiadanky
  • Storno - stornovanie žiadanky
  • Podpis - podpísať žiadanku elektronickým podpisom
  • Ďalší krok - posunúť žiadanku na ďalšie spracovanie, do ďalšieho kroku,
  • Tlač - zjednodušený formát zobrazenia žiadanky, vhodný na tlač

Voľby

Voľby pre užívateľa
  • moje žiadanky - výpis vlastných žiadaniek,
  • nová žiadanka - zadanie vlastnej novej žiadanky,
Voľby pre schvaľovateľa
  • hľadaj žiadanky - rozšírené vyhľadávanie v žiadankách ,
  • čakajú - schválenie - výpis žiadaniek čakajúcich na schválenie, ktoré možem odsúhlasiť,